Mainonta

Asiantuntijan suunnittelemat ja toteuttamat mainoskampanjat. Google Ads, Facebook, Instagram ja LinkedIn.

Verkkomainonta tarkoittaa maksettuja mainoksia verkossa

Kun puhutaan verkkomainonnasta, viitataan niihin mainoksiin, jotka tulevat vastaan esimerkiksi Googlen haussa tai Instagram Tarinoissa. Kyseessä on maksettu mainonta, joka toimii hyvin tehokkaana väylänä asiakkaiden tavoittamiseksi. Maksamalla mainospaikoista saat varmuuden siitä, että käyttäjät näkevät mainoksesi. 

Suunnittelemme ja toteutamme mainoskampanjat asiantuntijuudella ja perehtymällä liiketoimintaasi. Teemme myös kattavan avainsanatutkimuksen, jotta saat mahdollisimman tehokkaan kampanjan aikaiseksi.

Palvelumme kattaa seuraavat väylät:

Voit varata ajan täysin maksuttomaan palaveriin, jossa teemme tarjouksen ja alustavan suunnittelun mainontatarpeistasi:

social dashboard

Miksi ulkoistaisit mainonnan meille?

Läheinen yhteistyö

Prioriteettimme on tiedon sulava kulkeminen organisaatioidemme välillä parhaiden tulosten takaamiseksi. Pidämme sinut aina kartalla siitä mitä tehdään. Sinä päätät budjetin, me suunnittelemme ja toteutamme loput.

Perehdymme yrityksesi toimintaan

Jotta pääsemme jyvälle toimialasi parhaista hakusanoista ja kohderyhmästä, perehdymme yrityksesi toimintaan ja toimialaan. Näin saamme muodostettua yhteiset päämäärät ja tavoitteet, joita tavoitella.

Kokonaisvaltainen palvelu

Me hoidamme verkkomainontaan liittyvät projektit alusta loppuun. Saat halutessasi meiltä kokonaisvaltaisen paketin, jossa on kaikki mitä tarvitset, parhaista hakusanoista visuaalisiin mainoksiin.

Koulutamme tarpeen mukaan

Mikäli haluat myös itse perehtyä tai perehdyttää jonkun organisaatiosi sisältä mainosten tulosten seurantaan, sekin onnistuu. Me hoidamme tarvittavan koulutuksen kuntoon.

Miten mainonnan kehittäminen käytännössä toimii?

Mainonnan kehittäminen alkaa aina yrityksen nykytilanteen selvittämisestä. Osa yrityksistä on tehnyt mainontaa jo jonkun aikaa, mutta haluavat palkata asialle ammattilaisen. Tämä on järkevää varsinkin silloin, kun budjetti kasvaa merkittäväksi. Jokainen euro merkitsee, joten mahdollisimman hyvin optimoidulla mainoskampanjalla voi tehdä hyvinkin merkittävää tulosta.

1. Maksuton tilanteen kartoituspalaveri

Koko projekti alkaa maksuttomasta palverista, jossa käymme läpi mahdolliset mainonnan tarpeesi, ja miten niitä voitaisiin lähteä kehittämään.

2. Yhteinen aloituspalaveri

Kun tarvekartoitus on valmis, lähdetään aloituspalaverin muodossa valitsemaan mainoskanavien valinnasta, mainosten tyylistä ja tavoitteista. Tässä vaiheessa vahvistamme myös aikataulun.

3. Tilien luominen haluttuihin mainoskanaviin

Kun mainoskanavat on valittu, luomme yhdessä niihin tilit, mikäli sellaisia ei vielä ole. Myös yrityksen maksutiedot tulee lisätä tileihin tässä vaiheessa. Esimerkiksi Google Ads-paneelista hoidetaan Googlessa tehtävä maksettu mainonta.

4. Tulosten seurantatyökalujen asennus ja käyttöönotto

Jotta voimme seurata tuloksia, pitää sivustollesi asentaa seurantatyökalut. Näiden avulla voimme seurata sivuston kävijöiden kokonaismäärää sekä muita erilaisia tavoitteita ja konversioprosenttia. Seurantatyökalut ovat avainasemassa onnistuneen kampanjan luonnissa.

completed_steps

5. Mainosten suunnittelu ja toteutus

Kun työkalut on asennettu, alamme suunnittelemaan mainoksia. Kaikki mainoksiin käytettävä teksti- ja visuaalinen materiaali luodaan tässä vaiheessa. Hoidamme halutessasi tämän vaiheen kokonaan tai osittain puolestasi. Sinä päätät.

6. Mainosten julkaisu

Kun mainokset ovat visuaalisesti kunnossa ja ne ovat optimoituja oikeille hakusanoille ja kohderyhmälle, käynnistämme kampanjan. Tässä vaiheessa mainokset pärähtävät näkyviin valituilla kanavilla!

7. Seuranta ja kehitys

Mainosten julkaisun jälkeen seuraamme tuloksia ja teemme mahdollisia optimointeja ja korjausliikkeitä mainoksiin. Tarkoituksena on hienosäätää kampanja mahdollisimman tuottoisaksi.

8. Tulosten raportointi

Koko kampanjan aikana saat raportteja mainosten tulosten kehittymisestä. Lähetämme sinulle selkeästi esitettyinä avainlukuja ja tuloksia, joita seuraamme. Onnistunut kampanja näkyy tyypillisesti näyttökertojen, klikkausten ja konversioprosentin tasaisena nousuna.

Tilaa täysin maksuton tarvekartoituspalaveri.

Tilaa täysin maksuton palaveri, jossa käymme läpi nykytilanteen ja mahdolliset mainonnan kehittämisen tarpeesi. Et sitoudu tässä vaiheessa mihinkään. Voit analyysin päätteeksi tai jälkeenpäin itse päättää, että haluatko lähetä kehittämään mainontaa.

Aiheeseen liittyviä artikkeleita